قسمت هفتم


 تا بوده همین بوده. آدما حرفاشونو نمیزنن بعد شکایتشو میبرن پیش خدا..





    



     ناگفته های کاکتوسو بشنویم


               کیفیت 128

               کیفیت 64




#ناگفته  نوشته ی سارا و اجرای حنانه

#سانسور  نوشته ی بابک و صدای عرفان

#معرفی_کتاب بانوی قصه از الن پاکرو ، به انتخاب مهسا و اجرای باران و نیما

#دیالوگ از حنانه که شیلا و منا اجرا کردن

#داستان  دیگه همه ش بارونه  نوشته ی مینا و اجرای صادق

#آهنگ try to find peace از یاسمین لوی

#شعر «ما عشق را به مدرسه بردیم» از قیصر امین پور با اجرای سحر

#امام_رضا(ع) اجرای فاطمه

#دکلمه ی شعر "سکوت سرشار از ناگفته هاست" با صدای شاملو



  همراهمون باشین :)

۰۱:۱۰
ناشناسِ این مطلب=علی احمدی-اشعار بلاگ قدیم(محذوف)
۱۲ فروردين ۹۶ , ۱۶:۰۸
آره درسته منو ببخشید
من هر جا میرم در گیر این فکرا هستم که توی یک وبلاگ یکی به اسم سناتور تد نظراتی که زیر پست چالش تبریک صوتی عید ف ارسال کرده بودم در قسمت نظر بدهید برا خودش،(به علت مخالف بودن)و بدون اجازه من برداشته پست مطلب کرده و تیتر مسخره کردن گذاشته و همه مسخرم کردن و منم بخاطر این ضربه روحی کلا وبلاگ نویسی رو بی خیال شدم.

چون هر جا میرم فکر میکنم همه یه جورایی دارن راجع به این قضیه حرف می زنند.داغونم کرد اصلا....!
آخه من میگم چرا برداشته نظر منو هر چی هم بود درست غلط تهدید شاخ و شونه کشید هر چی اصلا برداشته بدون اجازه من با تیتر تمسخر آورده دوباره توی یک مطلب جدا نگاه کنید:
http://words-gray.blog.ir/1395/12/28/قرار-به-وقت-نوروز

من یه روز میرم حک میکنم وبلاگش رو و این مطلب رو که باید در قسمت نظرات پست قبلش پاسخ داده میشد بر می گردونم.
ببخشید سوء تفاهم شد:(
خداحافظ.

پاسخ :

:) 
امان از وبلاگ نویسا
ناشناس
۲۹ اسفند ۹۵ , ۰۴:۱۹
بعضیا هم مسخره می کنند بجای حرف زدن از جمله شما که بنده خدا رو مسخره کردید و از اون جهت خواست شکایتش رو ببره پیش خدا که:
اولا بین اون همه تمسخر جایی برای حرفاش نبود.
دوما تمسخر هم حقی به گردن دیگری میذاره و میتونه  شکایتشو ببره پیش خدا.
ثالثا تا جایی که در جریانم رفته و گفته بخشیدم همتون رو و بحث تموم شده شما سخن چینی نکن.

پاسخ :

ای داد بیداد...
گمونم سوء تفاهم پیش اومده. این پست اگه دقت کنید دی ماه گذاشته شده! یعنی دو ماه قبل :)
پس اگر تشابهِ کلامی پیش اومده، فکر نکنید قصد و منظوری پشتش بوده.
هیچکس مسخره نشده توی این پست. اون جمله مربوط به برنامه‌ای بود که توی این پست آپلود شد و هماهنگی با موضوع اون برنامه داشت. نه هیچ اتفاق و جریانِ دیگه‌ای.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

رادیــــو کاکتــوس

حضور برای عموم آزاد است!

سلام و شکوفه ؛)
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan