رادیوکاکتوس| عیدونه

سلام، مهربونی :)


تیمِ رادیوکاکتوس که قبلا توی انجمنِ مجازیِ نودهشتیا خونه داشت، بعد از چندماه خستگی‌درکردن، دوباره برگشته؛ این‌بار در فضای بیان :)

اگه می‌خوای بدونی ما قبلا چی کار می‌کردیم، یه نگاهی ( یا حتی یه گوشی :دی ) به پست‌های قبلی بنداز. 


و اما...


اولین برنامه‌ی وبلاگیِ ما، امروز، آماده‌ی پخشه. با موضوعِ "عیدانه "

 

برنامه رو گوش کن و حالتو بعد از شنیدنش برامون بگو. 

منتظرِ شنیدنِ نظرات همه‌تون هستیم.

رادیوکاکتوس|عیدونه 




+ ما رو در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید :)



محبتتونیم :)

تیمِ گویندگان: 

# اجرا: آیدا

#سینِ سیاه: آیدا

#سینِ سلام: آیدا

#سینِ سپند: نرگس

#سینِ ساعت: عرفان

#سینِ سکوت: خورشید

#سینِ سایه، سینِ سجاده: حنانه

#قصه‌ی نوروز: سحر

#گیلانشاه: آقای میرمعین

#حافظ‌خوانی: آقای پدرپور

.............

تیم تحریریه:


#سینِ سیاه: خورشید

#متن مجری، سینِ سجاده، سینِ سلام: حنانه

#سینِ ساعت: داوود

# گیلانشاه: حنانه و  عنصر المعالی کیکاووس بن اسکند بن قابوس بن وشمگیر زیاد :) 

#سینِ سپند، سینِ سکوت: طاهره

#حافظ: حضرتِ حافظ :)

#قصه‌ی نوروز: فضل الله صبحی مهتدی




۲۳:۰۰
منا هستم.
۲۳ فروردين ۹۶ , ۲۲:۰۰
دیگه چه خبر؟

پاسخ :

کارگران مشغول کارند  :بیل زدن
منا هستم.
۱۰ فروردين ۹۶ , ۰۰:۲۱
پستا یه کم بدون عکس و رنگ و اینا نیس؟
مثلا میشد کاورو بزنین تنگ پست.
میشد ماهی بذارین.
سفره هفت سین بذارین.
مسخره ش کنین.
ادا بازی..نی نی بازی..رنگی پنگی..
من قالبمونو دوس دارم البته.
وبلاگ نوووووره انگار،سایه نیس :)

پاسخ :

هست؟ 
چشم.. از این به بعد.
:)
منا هستم.
۱۰ فروردين ۹۶ , ۰۰:۱۸
به دلم مونده بود که برای عیدونه کامنت نذاشتم :(
حنانه خوب بود.
نی نی ش و خانجونش..قابوسنامه ش..کلا برای این برنامه باید به حنا نشان افتخار بدیم :)
مرسی از خورشید که جمعمون کرد و زحمت کشید و هماهنگ کرد و صبور بود.
من عاچق سحرم،میدونستین؟
صداش خیلی خانوم واره..

پاسخ :

و نشلن استقامت.. خیلی زحمت کشید این دختر.

خانم دکتر :)
susan .t
۰۷ فروردين ۹۶ , ۱۸:۴۵
سلام :)
از همون موقعه نودوهشتیا کارتونو دنبال میکردم به صورت چراغ خاموش : )))))

این قسمتم مثل بقیه عالی بود : )
به امید کارای بهترتون

پاسخ :

سلام رفیق قدیم.
این بار روشن باش کنارمون.
ازش حرف بزن. خیلی بهتره.

ایشالله ایشالله
sarah saraie
۰۱ فروردين ۹۶ , ۱۴:۳۰
نقدا رو گفتم قبلا.....ولی بازم نخسته:))
بریم واسه شکوفه های صورتی:)
اینجا چرا استیکر نداره؟:دی

پاسخ :

هی به خودم میگم یعنی چی بازم نُخُسته  :/

خیلی خوبه.. مجبور میشی بنویسی :)
محمود بنائی
۳۰ اسفند ۹۵ , ۰۱:۰۰
عالی بود،  نو و خلاقانه. یک شب که شبه عید باشه شب کار باشید و تنها( واژآرایی ش داشت) خیلی سر کیفتون میاره. ممنون
سال نو مبارک

پاسخ :

چقدر خوب
چقدر خوشحالیم :)))
:یه عالمه لبخند

عیدت مبارک
sarah saraie
۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۱۷
سلام:)))))))))
محبتتونممممم کلییییییییییی
1:من غریبم
2:یه عالمه حرف دارم اما نمیدونم اینجا باید چیا رو بگم!
3:معلومه خباب ذوق مرگم یا نه؟

پاسخ :

سلااااااااام

1. تو که آشناترینی
2. هرچی دوست داری. نقد، نظر، پیشنهاد، ذوق
3. تو دلبری :)
طاهره.الف
۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۲:۱۸
ضمن عرض سلام..
و خسته نباشید!

من اعتراض دارم آقا:/
پس نویسنده‌ی سایه کوش؟:شیوَن:

از شوخی گذشته، کاکتوس واقعاً برگشت:)

پاسخ :

علیک سلام طاهره خانم :)

ای داد... الان الان :**

کاکتوس، واقعا برگشت. با کمک شماها :)
فاطمه سادات
۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۱:۳۹
خب مثل اینکه آخر شدم :))
ن ولی خب انتشارش که دادم این به اون‌ در ^_^
زیبا و دلنشین بود خدا قوت خدااااا قوت 
به فعالیتتون ادامه بدیدا نبینم دوباره متروکه بشه 
آره خلاصه که من طرفدار جدیدتونم و باید قدرم و بدونید دیگه :) 

پاسخ :

اوووه... نزن این حرفو :)

مرسی بابت زحمتی که کشیدی. ممنون که صدامونو به گوش بقیه هم رسوندی :)
چشم. تمام تلاشمونو میکنیم برای موندن :)
Pary darya
۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۰:۵۹
((-:خسته نباشید دوستان

پاسخ :

ممنون از شما :))
نفس نقره ای
۲۸ اسفند ۹۵ , ۰۲:۵۰
ای وای آیدا این صدای تو بود!!!

پاسخ :

ا.. نقره و آیدا آشنا در اومدن..
آقاگل ‌‌
۲۸ اسفند ۹۵ , ۰۰:۲۳
میدونم آغاز کاره و شاید خوب نباشه که انتقاد کنم. ولی پیشنهاد میکنم از سری بعد توی خود بیان آپلود کنین فایل هارو. چون خیلیا قابلیت دانلود فایل رو ندارن و ترجیح میدن که به صورت آنلاین فایل رو بشنون. اگر توی بیان آپلود بشه خیلی بهتره. و میشه هم لینک دانلود گذاشت هم فایل صوتی قابل شنیدن. 
مهم تر اینکه فقط کیفیت 128 نذارین کیفیت 64 هم بذارید برا ما بی نت ها :))

مرسی.
ان شالله که پایدار و برقرار بمونین. یا علی.


پاسخ :

اوهوم
ممنون که گفتین آقاگل ^_^
آقاگل ‌‌
۲۸ اسفند ۹۵ , ۰۰:۱۴
تا دیروز به بچه های رادیو باید نق میزدم که چرا کیفیت 64 هم نمیذارین؟ از امروز باید به بچه های کاکتتوس هم نغ بزنم گویا :))
بابا ما بی نتان را دَر یابید تا دُر یابید از ما گفتن. :دی
الان سی و خورده ای مگه!

پاسخ :

:)))
راستشو بخواین انقدر ذوق داشتیم آقاگل که همین جوری هی نوشتیم و ساختیم..
درست میگین.
از دفعه ی بعد هم زمان کمتر میشه هم نسخه ی کم حجمو میذاریم :)
مهندس
۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۳:۲۶
آقا خداقوووووت ها ... خیلی خوبه ..بسی بسی خسته نباشید 

پاسخ :

ممنوون از شما :))


نرگس :)
۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۳:۲۰
نه سوم شدم گویا -_-

پاسخ :

این چیزی از ارزش‌های شما کم نمی‌کنه :دی 
نرگس :)
۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۳:۱۹
دوم ^_^
[من در حال ذوق کردن :دی]

پاسخ :

به به :))

دختـ ـرڪ :)
۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۳:۱۹
قشنگ بود ...
خسته نباشید 

پاسخ :

سلامت باشید :)

خور شید
۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۳:۰۹
اول

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

رادیــــو کاکتــوس

حضور برای عموم آزاد است!

سلام و شکوفه ؛)
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan